rockiiebooi

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Knutsson - 30 augusti 2010 21:31

datan har lagat sen i  fredags så skriver vad man har gjot i helgen.:))

då var det först något outlett, hitta ett par solbrillor där.;)

sen hem till Thilda & ha tjej kväll med Celin, Thilda, Emelie och Matilda.:))

su sjukt jävla skoj!:)) viärebässst!;D(L)


men hem på söndagen & nt hitta på något.:))

och nu är det måndag igen, skola som vanligt och ridning där SARA följde med mig.:)) Red barbacka oh typ shhit vad man blev vitt om rumpan.;D men han gick helt underbart  bra min babby.:)(L)




MEN MEN

PUsSHAJJ! ;D

Av Emma Knutsson - 25 augusti 2010 17:07

skola där man slutade lite i 2, och Jennie LOVADE mig att hon skulle stanna tills bussen kom, så tyckte synd om henne så stannade. Men sen skulle hon åka med Tobbe hem så det sket sig men då hade man ju lovat Sara att man skulle gå med henne hem så fick vänta ändå.:))

men det var nt så farligt, snackade med Elin, Edward, Danne & Macke.:)) erm tills dom tog bussen med småungarna. ;)) träffade Amanda & Jessica när jag satt på molnet och snackade mää dom lite.:D

men blir att kolla på fotboll sen vid 7 & träna hemkunskap & skriva in engelskan på datan.:))


PussHaaj. ;))

Av Emma Knutsson - 24 augusti 2010 21:30

vanlig skoldagi dah.:)

sen hem till  Sara & fixa lite saker. ;D & hem vid 7 och plugga lite & blogga mää.xD

men men inget speccielt idag har det hänt nää.:)


ee-mmaah min bdb som jag typ aldrig är inne på men men.. :*


PusssHaaj! ;D

Av Emma Knutsson - 23 augusti 2010 22:53

så var det måndag igen då.:))

händer nt mycket , har varit i skolan & ridit & skrivit på tyska läxan & no:on.

piiss skiit väder att rida i , regnade & tror hästen blev förkyld, lilla babbe.(L).:)


men men kalaset blev lyckat iallafall.:)

Grattis Amelie.:))

blev 15 ungar & vi fick äta hamburgare med dressing & gurka och massa annat.:) men fick nt någon glass nej.. -.-

that´s liife. ;))

& Jag, Emelie,Annie,Emma,Beccka,Dessan, Arne, Agneta & Ulrika hjälpte till.:))



    Inne i klubbrummet..:))      EMELIIEE! :D


  Några av barnen.:)     Babbe & MEE!:)(L)     

Av Emma Knutsson - 22 augusti 2010 10:37

igår händet nt så mkt, mer än att jag var på kräftskiva & hade kul där.((:


& idag ska det va barnkalas på ridskolan så det är bara att hjälpa till där men sen kväll vet jag nt, kanske blir & kolla på fotboll om jag hinner hem.:)


i fredags vah det ju fest med Sara.;) kul kul var det.:) hände väl nt så mkt...

(((: (L)


     Puss&hajj. ;D

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2010 17:59

hoppade ett kryss på 70 cm med två cavalettibommat framför,  skulle trava över hela vägen förutom efter cavaletin & där var det ett galoppsprång emellan. Vi  va två personer, jag & Emma.:))

& hästen var lika fräsch som innan, helt underbart perfekt gick han, sommarbetet var nog bra för han.:) & Tommy sa att vi hoppade perfekt, skönt att höra.(((:


men idaag blev det skola & sen hem & följa med Sara till stallet & träffa EMELIE  & SOFIIE.;DD sjukt nicce.;) så nu ikväll ska man följa med Sara på någon tennisfest eller nåt, men skoj ska det bli.:) (L)


PUSS&HAAJ. ;DD


Saknar alla tjej kvällarna.:)) hoppas på fler.(((((((:



Av Emma Knutsson - 19 augusti 2010 18:06

aa fösrta inlägget nu då.:))


har varit i skolan & invigit den, helt okejj  tycker jag.;)

men ska rida vid 8 & första hoppnng på hela sommaren, men fick mkt beröm i måndags när jag red dressyren för att han såg så fräsch ut så jag tror det går bra för mig.:))


BESÖk min youtube: MrRockyy96. :))


:DDD


PUSS&HAJJ! ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards