rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

MALMÖÖÖÖÖÖÖÖ ! ^^

Av Emma Knutsson - 6 augusti 2011 15:27

åkte ju ner till malmö med emelie i onsdes! ;d

missade första tåger för att hennes buss var en kvart försenad. -.-

men iaf vi hann med ett annat tåg som gick en kvart senare. :)

tog ca 2 timmar dit, åkte bussen direkt till entré när vi kom fram! ^^

började med att äta på burger king. (yy´

sen direkt & SHOPPA! ;D

hittade en vanlig t-shirt (grå med betty poop på ;pp), två bh:ar & ett par trosor. :)

åkte hem vid 6 tiden, tog bussen till degeberga vid 20 över 9.:)

haha vi är fkn awesome, dampade hela vägen hem. ^^

men iaf innan bussen gick så var vi inne på hemmakväll & köpte en massa onyttigt. ;pp

började med att kolla på never say never med justin bieber, SJUKT BRA FILM!
LOVELY!

hann dock nt se hela innan vi skulle till husvagnen så vi forsatte kolla i husvagnen sen. ^^

kollade på en till film innan vi gick & la oss.:d


& i torsdes blev det att bada, så sjukt stora vågor. ;o

så jäkla skoj, haha är redigt hes nu ju, skrek för mkt. ;s *suck emma*

men vi hade kul iaf. ^^

kollade på film hela kvällen & emelie somnade mitt i filmen. ;pp


fredes:

vakande av att pappa ringde mig, kaninen va inne hos veterinären. :/

hon hade ögoninflamation..

men iaf pappa hämtade mig & emelie vid 12, körde först hem till emelie & sen hem till det vanliga igen. ;pp

kanien var lite vinglig eftersom de hade sövt henne, men nu mår hon bra igen.:)

blir att ta en spruta i munnen & tvätta ögat två ggr om dagen.:)

hade gäster sen på kvällen.:)


TODAAAAAAY! :D

började med att sola. (yy´

sens städa garderoben, mkt kläder "slängda".

började att skriva ut bilder från ridlägret men skrivaren ja blev konstig -.-

ska göra ett collagre & sätta upp i klubbrummet.:)

ajaj ikv blir det nog tv & ta det lugnt. (:

chhaow ! ^^


btw här kmr lite bilder från husvagen. ;d

                   

 älskade bajskorven. :*D

 

 btw hade på mig detta i onsdes, köpt på lindex både två, tröjan på entré & shortsen hemma i stan ! ^^

                                    

//puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards