rockiiebooi

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Knutsson - 29 oktober 2010 21:59

hoppade hästen igår,  jag var AS trött så det gick OK. ;ppp men men älskar babbe ändå! (aa)

& vi var på gymnasiemässan & sen ungdomsmottagnigen! (Y)

fick bara 3 kondomer! ;o


nu är man mää Sara & hittar på allt möjligt! ;D

Sara älskar glass... -.-

Saras mage är fett nicce. (aa´


Den nya videon!:



//Puss&Kram. ;p

Av Emma Knutsson - 25 oktober 2010 21:30

helgen hos snutte var det bässta! Sara lika smart som vanligt.x)

busringa va bässt! ;))

älskarertjejer. ( L )


aja idag så var det bio mää klassen och den SÖG! -.-

men sen hem och åka till stallet mää Sara & rida älskling, han var sjukt duktig men gud så kallt det är tog typ en kvart innan man blev varm. ;pp

rockiiebooi! (L)


kolla min bdb: ee-mmaah eller MrRockyy96 på youtube. ;d


// Puss&Kram. :))


Bilder från tjejkvällen.:)


                                    

Av Emma Knutsson - 22 oktober 2010 23:13

dock började dagen med att Elin kom & och vi körde ner till konsum i motvind! -.-

men men hittade vad vi skulle ha. Sen blev det att ha idrott.:) & efter skolan så blev det att åka in till stan och handla pressent. ;D


sen ikväll så har jag varit åh hälsat på hos min faster i hennes nya lägenhet, kusinen och min farbror va där. Kulkul.:)) kom precis hem därifrån.;pp älskar fatsers katt, sjukt kelen. (AAA)


//Puss&Kram. :))


  


gamal bild, men hade sjukt fiint hår som plattat men pappa tvingade mig att klippa det! -.- så nu är det bah att låta det växa igen. ;D


Av Emma Knutsson - 22 oktober 2010 11:46

hoppade hästen och gick skiit bra,är sjukt stolt över älskade.:))(L)

hoppa 5 och halvan och ett vanligt rättuppstånde.:)


håller på med en ny video...;)


//Puss&Kram.;D


  

Av Emma Knutsson - 21 oktober 2010 17:18

onsdgas eftermiddagen spenderade man mää Jennie, gjorde en sockerkaka, den blev goo.;)) bah lite lånt tid den ska vara inne i ugnen, typ 40 min. ;pp

storfot.(LL)


aja hoppning kväll då, hästen har varit helt okej, lite stel i dressyren men stolt över honom i hoppningen. Har typ tagit halva lekitionen i dressyren att få han lösgjord eller så jobbar man som en dåre i början och verkligen får han att gå på tyglen men  sen ska vi tvunget gå in i mitten och snacka och då bah skiiter sig allt och man får jobba som en dåre igen. -.-


//Puss&Kram. ((;


älskadestorfot.((LL)

                

Av Emma Knutsson - 12 oktober 2010 18:32

sjukt länge sen man va här och skrev.:P


men har inte hänt så mkt mer än att det äntligen blev knockuot tävling & hästen var underbarast!:*)

tävling har det oxxå varit, första klassen var han helt underbar, stolt(L)

men andra klasssen så skulle jag har fortsätt istället för att hoppa om 1:AN men men that´s life.;) och sen så va det konfa idag som var roligare än roligst!;P

Sara & jag har startat en röstning om hinder och sånt, säg till om du vill rösta..:D



eftersom jag inte är så mkt här så kolla min bdb: ee-mmaah eller facebook.:)

btw har lagt ut lite nya videor på ridskolans youtube.:)

kristianstadRS :)


              

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards