rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

B O M M A R !

Av Emma Knutsson - 7 augusti 2011 20:35

dagen började helt okej, inga problem.^^

tills man kmr till ridhuset & ser en gul & vit bom (?)..

tänkte *men va fan är det här*, frågade amanda om hon visste & hon sa * att mia hade sagt att vi nt skulle hinna* så dom skulle hjälpa till

& liksom vi var precis som vi hade tänkt oss med tid & sånt..

*suck* nu ligger vi back..

så vi fick ringa henne & hon sa att vi skulle göra skånska flaggan (5 bommar) & att det gula skulle vara mitten strecket.

riktigt fiint kmr det att bli MEN att hon nt har snackat med oss om det är FEL!

det är liksom vi som planerar & allt.

& sen den vita bommen ska vara polka gris färgat MEN då skulle dom nt ha målat den vit först SÅ den blir nt det + att vi hade nt orkar hålla på & greja, liksom 3 dagar har vi lagt på & mer kmr det bli eftersom vi nt är helt klara.

men vi hade en ide till de vita så det fixar sig .:D 

iaf fick sticka vid halv 3, hade ju gäster.:)


 IAF här kmr en bild på de som vi har gjort, kmr bild på det skånska, de"vita" & om vi har bommar till ett hinder till när de e klara.^^

 

//puss&kram


 
 
jossan

jossan

7 augusti 2011 21:35

wiiie! :D duktiga små flickor ;)<3

http://photobyjossan.bloggplatsen.se

Emma Knutsson

8 augusti 2011 17:42

om vi är.^^

 
Essie

Essie

9 augusti 2011 12:09

Så otroligt snygga! Proffsigt!

http://Esssie.bloggplatsen.se

Emma Knutsson

9 augusti 2011 13:08

ser ju som det är kin gjort ju. :o ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards