rockiiebooi

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Emma Knutsson - 6 mars 2011 20:46

lördag:

innebandy cup med lions, blev fotograf som fotade lagen typ när det var prisutdelning & så.

som tack för hjälpen fick jag ett pressent kort till flügger färg.

på kvällen blev det att käka med folket som hade hjälpt till + att sova hela natten.


söndaagen:

tävling! :D

hopptävling, vaknade vid 7 skulle ut där vid 8.

iaf skulle hoppa 60-70.

var väldigt seg på framridningen, piggnande till sista spårnget innan vi hade börjat.

hoppade 1-3 sen så blev det stop, la ner enna bommen & han hoppade

la upp den igen & hoppade, stannade då på 5:an

la ner den & hoppade 4:an , 5:an det den sista 6:an.

jag är nöjd med hästens insats, hoppade de första av ren vilja, blev lite osäker sen, kan vara att eftersom ridhuset nt är så stort så hinner jag nt ta upp han innan kombinationen kommer & då har han nt riktigt stödet på tyglen & blir "lång" och får nt kratf att hoppa upp sig och för att vi aldrig hoppar kombinationer på träningar (?).

det funkade ju sen när jag hade gjort volten & hoppade igen.

han gjorde sitt bästa & vi får hoppade klart hela banan, hade nt satsat så mkt eftersom det ändå är första tävlingen för året.


förra tävlingen hade vi blivit felfria, det vat mitt fel att jag gjorde en volt så inget har med hästen att göra så det är bah ut & tävla mer så kommer vi bli helt fel fria i 70 klassen.

 

 

btw möte imorrn i KRUS, riding + proa i stallet, en hel vecka med hästarna. (yy ´

var hemma hos "sara! (xp) oxå idag, fixade lite saker till mötet imorrn. ;pp

 

& glömde kameran i stallet idag, så emma har inga bilder att lägga upp, blir imorrn ist. ;)

 

   

 

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards