rockiiebooi

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Emma Knutsson - 13 december 2010 22:09

kommer lte bilder från lucian & på grannen.8D


          

Av Emma Knutsson - 13 december 2010 21:26

uppvisnig som gick riktigt bra, hästen pigg & gla när jag red han + att på lucian så  var han jätte duktig. Var ett tag sen han var med på lucian.C: älskardenpållen..:d

jag var bässt på att vara staffan stalledräng!

hoppas bilderna kommer upp på hemsidan nue!

gjorde pepaprkakshus oxå, jätte fiint hus ju! ^^


tooooooday:

skola där jag & jennie x2 gjorde världens finsate grann på tyskan.(yy´

bild kommer sen! ;pp

lucia på morgonen & sen mys.;o bilder kommer från lucian....

sen hem & pappa kom sent så jag hann nt sätta upp mitt jul pynt förens efter ridningsen och det blev jätte fiint.;pp

red kadrilj med mig & thilda i tätten, hah jolly är typ rädd för rocky & de är syskon. ;s

men gick riktigt perfekt idag, uppe med svansen & jobbade hela tiden. Även om galoppen kändes lite hård så är jag sjukt stolt över han.

rockiiebooi(L) jagälskardej !


  


//Puss&Kram. :D



Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards