rockiiebooi

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Emma Knutsson - 23 december 2010 17:23

tisdes:

skolaavslutning & sen stan med Sara & va lite med sara på kvällen.:))


igååår blev det Sara & sen rida. ;)

tårna var som is bitar hela tiinn. Gick över bommar snett igenom och en vanliga bom vid e & b,  tommy var där ett tag & hjälpte oss men han gick efter ett tag så vi fick rida själva. Annie & Arne tog av sadlarna men jag tog bah upp stigbyglarna. C:

men hästen var helt underbar, han hade svensen uppe & jobbade riktigt bra + att han tyckte det var roligt.:))

Matilda filmade så hon ska skicka på måndag eller nåt så jag ska göra en video av det. :d

älskadehässt!


& IDAG

så vaknade man, hittade en lapp på nattduksbordet där det stog att jag skulle skotta, det var typ en halv meter snö. -.-

sen äta & till Sara, vi åkte pulka!

OMG skit kul, men bah att vi fick göra egna banor själv & göra egna gup.

Men kul som fan var det & vi blev blöta, x)

ikväll blir det att öppna Saras pressent & spendra lite tid med familjen.:)

skulle varit hos mina kusiner men dom blev sjuka.://


men imorrn är det JULAFTON! :DDD

bild på de bästa! :*


    


//Puss&Kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards