rockiiebooi

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Emma Knutsson - 1 juni 2011 17:32

hände nt mkt igår så det finns nt mkt att berätta om . ;pp


men idag så finns det:

hade lite betygs snack på tyskan & vi fick jobba på husen när anna nt snackade med oss, jobbade mer på husen på matten, körde slingan på 2,5 km.

helt ärligt blev jag väldigt besviken efter jag hade sprungit & jag bah vilket betyg fick jag? - Vi kör nt med betyg...

*SUCK!*, hade verkligen satsat på VG & jag hade förbättrat mig med 2,5 min sen förra gången..

men iaf sen fick vi duscha, vid 12 skulle jennie till Liseberg så jag gick med samia, linnea & thilda under maten & so:on.

fick sluta tidigare för att vi hade gjort inlämnings arbete & nt prov.

väl hemma så sola jag lite innan jag & eivor åkte in till stan för att köpa WESC hörlurar! :D

var inne i 3 affärer innan vi hittade några men så sjukt snygga är dom jag hittade.. C:

& jag köpte tyg till hjärtanen som jag & matilda ska ha på våra schabrak på uppvisningen. ^^

& sen köpte vi glass på mc donald´s , köpte den nya ballerina kladdkakke glassen så himmla go var den. :}

sen hem & packa upp hörlurarna + att börja klippa ut 8 st hjärta ( har två tyger ).

började att klippa där ute men det började blåsa så jag gick in igen. ;pp

& sen sätta sig här, ikv blir det att ladda ner låtar

& imorrn blir det stallet hela dagen, miniritt&minihopp som börjar kl 9 & sen ska vi ta hopp,dressyr + ansikts eller kropps bilder på hästarna som ska in på hemsidan...

men IAF nu har nt mer att berätta så

chhhhhaaaow! ;d


    

ser nt mkt men lite iaf. ;D

       

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards