rockiiebooi

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Emma Knutsson - 3 juni 2011 16:43

börjar med gårdagen:

Körde ut med sara till stallet vid halv 9, miniritt och inhoppet började vid 9.

iaf jag och josse hade hand om framridningen, var slut vid 12.

åt innan sara och josse skulle rida galoppisarna.

under tiden dom red då fotade jag & Emelie de nya små ponnisarna.

skulle rida vid 2, hoppade 5 & halvan, gick helt ok både hästen & jag var trötta

dock piggnade vi till mot slutet & fick riktigt fiina språng. C:

iaf hade tänkt ta hopp & dressyr bilderna efter men det fick vi nt (?)

men vi löste det och ska fortsätta på lördag.;)

sen hem och ta det lugnt.


idaaaaag;

körde upp till immeln vid 10, har typ solat hela tiden, emma blir brun.(yy'

Hemma vid 4, köpte glass på mac donalds igen ;pp

Just nu ligger man och lyssnar på musik ock skriver inlägg med mobilen.;D

får se vad som händer ikv, orkar nt sätta på datan så sriver nog nt på hela helgen.

det är iaf uppvisning på måndag, får se om bilder kmr upp..


jag verkligen ÄLSKAR min pålle. :*)

 

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards