rockiiebooi

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Emma Knutsson - 18 juli 2011 18:05

har verkligen nt hunnit uppdatera på hela veckan, mkt att göra. ;)

men nu är jag här iaf igen, börjar på tisdag (?)

åkte in te k-dagarna , med familjen, skulle äta lite + att jag träffade SARA & LILLEBROR men de stack hem typ när jag hade käkat klart så hann nt gå med dom. ;pp

& i onsdes åkte jag & emelie + föräldrarna in på konsert & kollade på wilmer x & hollabanndolla (?) eller nåt, kollade nt hela gick till tivolit ist.

hann bah åka en karusell innan vi mådde dåligt. C;

tog typ lite lotter & så + att jag köpte ne sån tröja där man kan ha med egen text.:D

hemligt vad det står. ^^


& iaf på torsdagen åkte vi upp till halmstad, bodde i en stuga.

träffade kompisar , körde go- kart & spelade minigolf, shoppade, kom hem igår. (:

köpte en blå kofta + linne, bh, strumpor & en typ kort tröja. C:

riktigt roligt va det.. :D

bilder kmr senare..


har precis varit på något outlet, ska in & kolla på harry potter del 2.^^


blir några bilder från ridlägret oxåå. :D


//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards