rockiiebooi

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Emma Knutsson - 27 juli 2011 12:09

okej dagen började nt så bra, jag hade duschat när jag hade vaknat & trodde att vi typ skulle köra vid 12 så sattt vid datan vid 11 helt lugn & sen så bah säger pappa "nu ska vi köra", sprang ifrån stolen, klä på mig, han nt föna men borstade igenom håret lite snabbt + att jag tog med mig en liten borste i väskan. ;pp

men iaf

shopping turen blev lyckad, hittade en tröja & en lite längre tröja(vitt) skulle köpt ett par högklackade "lackerade" skor, skit snygga!  men vi skulle var utanför kvart i 4.

*suck* får väl hoppas att man hittar liknande i stan. :D

sen till genarp för att fira kusin albin, 4 år !

GRATTIS ÄLSKADE KUSIN! ^^

iaf sen hem & sova. C:


tog ngn snabb bild av sakerna innan de skulle i tvätten C;  :
          får väl se om jag lägger ut några bilder när kläderna är på. ((:

blir kanske ut & sola innan man ska till faster & käka go mat. ^^


//puss&kram


Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards