rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

*omg sockerkaka!*

Av Emma Knutsson - 13 maj 2011 17:09

hej hej alla söta små bloggläsare.^^

emma tänker börja på torsdag:

spelade bränndboll på idrotten & fortsatte på våra hus på no:on.

& sen rida på kvällen.

började med att hoppa 1:an & sen hela banan.

hästen var sjukt taggad, hoppade nog ca 90 cm som högst & ingen tvekan alls. :*)

hade verkligen framåtbjudning, lyfta riktigt bra med både fram & bak benen +att vi fick jätte fina språng tsm. ^^

hoppade banan en gång, gick in med han, gav han ett halvt mått havre & sen ut & hem..

plugga lite, kolla på eurovision song contest & sen sova.


iddaaagggg...:

gjorde hkk-provet på morgonen, brändboll på gympan, typ prov på engelskan & sen göra klart den fulaste bilen ever. -.-'

men jaja allt kan nt gå som man vill..

väntade med jennie tills bussen gick & sen hem.

började med att se så vi hade alla grejena till att baka sockerkaka. ;pp

iaf det blev en go liden sockerkaka till slut. ~~

tar det lungt ikv, stalljour hela helgen & tävling på söndag, hoppning 2 klasser.

skriver nog nt på hela helgen, har verkligen ingen ork... :)


 


//puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Ovido - Quiz & Flashcards