rockiiebooi

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Emma Knutsson - 2 maj 2011 21:07

orkat nt skriva något långt om denna måndagen:

skola som vanligt inget specielt.

kom hem & sätte mig vid datan för att fixa med hotmailen, fixade det nästen innan jag stack..

körde ut vid 5, sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kallt att köra. ;s

han gick som vanligt. -.-

var stel i båda sidorna, blev mkt bättre mot slutet då han var mjuk & lyssnade riktigt bra.

körde mycket på volterna, bakdelsvändningar & gjorde förvänd galopp snett igenom + halvt igenom.

möte direkt efter, pratade nt så mkt eller jo tog upp de som står på dagordningar & på övrigt så kom mina & saras ideér fram som vanligt .;dd

var klara redan vid kvart i 8. ;o

lika kallt att köra ut som hem..

men iaf duschade när jah kom hem, fixade det sista hem hotmailen, hoppas att det fixar sig nu. ://


men blir att skriva protokollet & skicka till mia när jag är klar här. ;)


           

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards