rockiiebooi

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Emma Knutsson - 27 maj 2011 21:19

ska göra detta så kort som möjligt:


onsdaG:

prov i matte, kändes väldigt bra faktiskt.C:

& jobbade på på so:on om kommuner. 

stack te konsum efter vi slutade.


igår:

mins bah att vi byggde på våra hus & att vi hade en roligt gympa leketion..

iaf körde ut till stallet vid 7, vi skulle hoppa 6 st studs.

var bara jag & dessan som tränade. (yy´

& både hästen & jag var på hugget, riktigt taggade.^^

började med att hoppa 2 studs, ökade tills vi kom till 6.

& om jag inte minns fel så gjorde tommy en oxer mot slutet av de två studsen. ;pp

men var iaf super nöjd med träningen, allt bah flöt på.. :)

blev att plugga lite innan man stack till stallet oxå. *glömmde det* ;D


idag;

bakade kladmuffins på hemkunskapen, mkt gooa.^^

körde basket på gympan & typ sova på sy slöjden..

skulle sen åka & tanka moppen på preem

men när jag väl är på där så fattat jag nt hur man gör så jag går in & frågar om hjälp

MEN jag hade lagt mina moppe nycklar i baget som jag hade stängt *suck*

iaf de som jobbde där försökte att hjälpa mig men de fick nt upp det så det blir väl ett nytt lås eller beställa en ny nyckel..

blev att gå hem med hjälmen & plugga lite..

åkte iaf till stallet med Sara.

hoppade NÄSTAN samma som igår ( bild nedan )

började med att hoppa 2 studs & sen fyllde vi på, hoppade oxå för anne.

typ ca 2 år sedan jag hoppade för henne.

vi var lika taggade som igår & ja det gick super, fick t.om beröm av

Helene (sarars mamma ) så emma är supder nöjd.^^

skönt att allt stämde både idag & igår. :D


   

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards