rockiiebooi

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Emma Knutsson - 8 maj 2011 18:18

hela helgen har varit sjukt lugn. (yy´


lööööööööööööööördag:

sov länge. (yy´

solade fram tills typ 12 innan jag gjorde vid mig för att gå och kolla på fotboll + att va med my.;dd

a-laget spelade vid 1 & ja de förlorde...

men iaf efter åt blev det hem te my och kolla på FILM! :D

kollade på new moon & eclips ^^

längtar tills fyran kmr ut. ;*

fick min pressent igår, fick filmen KICK-ASS.

kollder på den när jag kom hem

SJUKT BRA, EMMA ÄLSKAR DEN! C:

blev att lägga sig efter filmen..


idddddag:

vaknade vid typ halv 10, duschade fixade med en massa mög. ;pp

& stack till stallet vid 12, kalas vid 1.

& ja kalaset gick bra, inget specilet  hände.

jag & thilda hjälpte till.

Iaf thilda red ut efteråt så jag bestämmde mig för att följa med & fota.

bilder kmr senare i något annat inlägg, datan hittar nt bilderna i mappen (?)

men mappen finns på datan... *suck*

vet nt vad jag ska göra ikv mer än att kolla på jersey shore + att äta..

jaja livet forsätter. ;dd


får bli på edington ist. ^^

 


// puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards