rockiiebooi

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Emma Knutsson - 31 maj 2011 16:24

iaf gårdagens träning:

fick rida fram själva innan vi skulle träna programet, skritten & traven gick super i början fram tills chanti galopperade på andra sidan hagen vid ängarna

då skulle han tvungen kolla när hon sprang så han drog upp så formen släppte & han stelnade till lite. *suck*

blev att jobba om lite igen, sen funkade allt rätt så bra.

började träna & första gången gick rätt så bra, andra så blev jag lite förrvirad & tredje gick verkligen super, asså KIM & ROCKY är så sjukt fina tsm. :*)'

inget långt program men det ska vara 3 nr där samtidigt så det blir ca 20 hästar. ;o

iaf glömde säga att vi hade ett snabb möte innan vi red eftersom mia skulle iväg & fick reda på det vid kvart över 5. * suck, tommy ska alltid förstöra!*

men en såndäer sminsös skulle komma vid 7 så vi fick ändå ha ett litet möte.

hon berättade lite om deras produkter & sen fick vi bestämma ett datum som vi ska ha en träff med släkt & vänner.

blir den 9 Juni ( torsda nästa vecka ).

iaf hem & skriva klart kladden till so:on & sooooova. ^^


idag:

började med bild, satt ute typ hela tiden, på matten so jobbade vi på huset.

fick jobba med husen på djupet oxå så vi gjorde det..

hem & plocka fram saker tills imorgon när man ska till elgignten. ;pp

fick panik innan när jag n hittade mitt pressentkort där, efter ett tag såg jag att min mobil var från elgiganten så jag frågade om de hade använt mitt pressent kort & papaps hade tagit det utan att fråga mig så eivor hade fått det igår...

MEN IAF NU HAR JAG DET! :D

sen ut & sola i typ en timme & skriva inlägg. C:

ska fixa lite med ridskolan bdb sen + kolla lite på youtube videor. ~~

seeeees.


bild på emelie & wixen för att de är så sjukt fiina tsm. :*))

 

//puss&kram


Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards