rockiiebooi

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Emma Knutsson - 11 maj 2011 15:12

okej börjar på måndag:

mkr nt ihåg mer än att 8a bjöd på kaka på tyskan, kladdkaka. ^^

körde mope ut till stallet vid 5.

bestämmde mig för att rida ut ist för att rida vanligt.

så det blev jag, thilda, matilda & bella som red ut en bit A3 & sen tbx.

hästen verklige älskade att rida ut, öronen framår hela tiden & jag gick fortast av alla dock att han var äldst, 20 fkn år. ;o

men han tyckte om det iaf. :)

blev att tvätta mulen innan jag stack hem för att äta & plugga.


tiiiiiiisdag:

kollade på film på bilden & mer kmr jag nt ihåg. ;pp

iaf kollade när junoirlaget spelade + att jag fotade.

träffade sara, lillebror spelade tennis

& ja hon är lika smart som vanligt. x'p

nej men vi hade kul. :*

& sen hem och plugga..


idaaaag:

gjorde ett litet test på tyskan, gick väl sådär...

men iaf spelade fotboll på idrotten, räknade vidare på matten & gjorde en massa frågor i boken på so:on. :d

sen stack jag & jennie hem och hämtade moppen, åkte till konsum för att köpa risifruttin & sen hem igen.

iaf följde henne till bussen innan hon stack hem.

blir att sola när jag är klar här. ^^


 


//puss&kram 

Ovido - Quiz & Flashcards