rockiiebooi

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Emma Knutsson - 16 maj 2011 21:27

well idag hände det inget specilet i skolan eller

ja det var något konstig grejs som de hade byggt om i klassrummet så vi hade SYV på morgonen fram tills typ 10, jobbade om val..

& ja byggade på värt hus på no:on och inget specilet på tyskan eller engelskan..

varit hela trött hela dagen. *jippi*

iaf gjorde klart so:on när jag kom hem & åkte till sara vid 5. ;pp

hon vissade lite gammla minnen & jag as flabbade åt hennes kudde asså gud la mig till och med på golvet. x'p

men iaf vi var i stallet vid halv 6.körde mycket lätt arbete, lite arbetstrav innan galoppen & ja vi fick rida kadrilj.:)

gick super idag med, hästen taggad idag också. ^^

dock är han lite förkyld igen, tyckte att han hoastde väldigt mycekt i början av lekitionen men sket i det, killade efteråt så det blev varm vatten blandat med grovsalt. (yy´

hoppas han blir bättre iaf.:d

hem, duscha, plugga tyska  & börja skriva rent so:on

är verkligen helt trött på hela skolan.*suck*

snart över iaf..


BTW ni som vill ha bilder får kontakta mig, ska bara lägga in alla bilder i namn mapparna innan jag kan skicka.C:


            

//puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards