rockiiebooi

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Emma Knutsson - 23 maj 2011 21:52

fredag:

hämta saker till kofan + göra mat till 48 pers & ja ta det lungt hela kvällen. ^^


lördagen:

fixa sig på morgonen inför kofan.
Var vid kyrkan vid halv 3, skulle fotas vid kvart i 3.

tränade lite i kyrkan efter fotograferingen & sen vid 4 så började den. :)

asså mitt hjärta verkligen bultade när jag stod vid ingångn, sjult nervös + att jag var korsbärare. C:

men iaf nervositeten släppte när jag väl började gå.

hela konfan gick bra & det var faktiskt väl skoj. ^^

blev direkt efter att byta om till min röda klänning plus mina högklackade skor. :D

helt sjukt fin var jag. (aa´

& maten var god & sara kom vid halv 7.

började med att äta, öppnade sedan presenter & sist bah festa loss. ;)))

& sen sova. ;pp


söndag:

nattvarden vid 11, åka & lämna allt som vi lånat, kollade på när KDFF spelade, köpte en halsduk. ;)

& sen hem & ta det lugnt.


idag....:

skolan var det inget fel på, roligast var no:on ( jobbade på husen) & svenskan oxå för vi fick forsätta med vår debatt artikel.^^

sen hem te sara & ta det lugnt.

gick hem till mig vid halv 5, byte om & körde ut med Sara till stallet vid 5, hästen gick så jag fick fluma lite med de andra i stallet. xp

iaf träningen gick verkligen super, fick rida fram själva i skritt & trav, han brukar vara super stel när man ska flytta han & typ få ta i så benen lossnar ( ;pp ) men nu var han mjuk & behövde bara lägga till skänklen lite lätt så flytade han sig riktigt bra.

galopperade sedan tsm.

fick träna lite olika saker vi kanska ska ha med i vårt program, jag & matilda kmr att rida först. ^^

en kul grej som vi gjorde var att fatta galopp när vi var på volter vid x samtidigt & när vi gjorde en massa volter typ lite överallt. ;D

men aa vi kmr bli fantastiskt fiina när vi ska vissa upp oss den 6 juni. (yy´

tog med lite helosan salva uppe vid maken på pållen eftersom han har ett litet sår

sen prata lite med emelie, sara & tobbe om att kanske åka på pay and jump på lördag..

åka hem, duscha, äta ,pluggaa lite. ;pp

iaf emelie lovade att hon skulle ringa om tävlingen på lördagen så han gjorde de + att jag messade pappa, så nu väntar jag på svar fån pappa om jag får följa med ( antigen rida eller fota )

pappa är dock bortrest tills på tisdag.

fick  ett sms från dessan där hon undrade om jag vilja följa med henne och fota när hon ska tävla. ~~

emma vet nt vad hon ska välja * suck!*


IAF bilder från kofan kmr när jag orkar lägga upp dom...


//puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards