rockiiebooi

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Knutsson - 27 juni 2011 08:47

kom hem från calle & rimme med sara vid halv 8. ;D

fotade lite grann, så himmla söta äre dom. ^^

händer nt mkt fram tills fredag

MEN påa lördag är det FALSTERBO HORSE SHOW, WIIE! :D

åker kanske med jossan till dancing på söndag igen..

sen ridläger hela nästa vecka, hoppas hestens fötter är hela nu. :/

jaja ska iaf mää sara ikv & släppa in calle & rmme. :)


här kmr lite bilder från dagen:

               

  HAHAHAHAHA sara  ;D

     

  sjukt söta ben. ^^

              //puss&kram

Av Emma Knutsson - 26 juni 2011 19:08

följde med jossan till dancing idag vid 1. ^^

tog lite tid innan amanda kom så vi satte oss vid "fölet", så himmla sööööt

& älskar att pussas. ;o

tog typ 30 bilder eller nåt på den.

iaf när hon kom så åkte vi ner & gjorde vid dancing + att jag blev förälskad igen i den lilla vit prickiga ponnien. ^^

sen när dancing försvann så gnägade den sjukr skummt. ;pp

skojjsigt.  C;

iaf jossan red & jag fotade, gick riktigt bra för henne tkr jag. :D

blev att bada dancing efteråt i havet, fick riktigt fiina bilder därifrån . :D

& sen hem igen & ge fölet & mamman mat innan vi stack hem. ;)

& nu sitter man här igen. *^^*

blir jersey shore & skins ikv.

& sara imorrn, ska upp kl 6.. *wiie*

men det är mitt eget val, vill ju fota. ;D


blir inga bilder från dagen eftersom jag tog för att ca 460 bilder tog jag & när jag orkar så går jag igenom dem. ;pp

men ist blir det lite bilder på mina olika headrar. ;D


min första:

min andra:

  & sen ja den jag har nu. ;pp

  det är nt så många men asch det kan kvitta? ;D


iaf

//puss&kram

Av Emma Knutsson - 25 juni 2011 20:19

här kmr bilderna ifrån när jossan red harry! ;D


han är så jäkla grymt fin den där hästen. (aa´

                                                             

 så sjukt fint steg har han. ^^

           

 konstigt nog älskar jag bilden även fast den är svart. C;

                                     

ska följa med jossan när hon ska rida dancing imorrn, blir att fota. ;)

kmr kanske lägga upp någon bild här.  ^_^

maybe. ;pp


//puss&kram


Av Emma Knutsson - 22 juni 2011 12:46

här kmr lite saker om mig som du kanske visste om, om mig. ;d


# jag älskar glass med bananer & kolasås

# jag äter som en häst

# jag har rosa mjukis byxor, t-shirt, underkläder, dator, strumpor m.m

# jag hatar folk som inte är ärliga

# älskar att fotografera

# musik är typ mitt liv, loveley

# min vänner är värda guld

# jag har wierd humor

# hesten har en stor betydelse i mitt liv

# mitt smeknamn för sara är sarsis, sarafknvägg

# jag har ingen speciel klädstil, klär mig i det som är fint/passar

# lyssnar på det mesta inom musik

# hatar p3 & alla nyhets kanlaer på radion

# jag hatar att åka bil för att jag får ont i huvudet

# jag älskar att bada

# jag har högt självfotreonde

# jag säger till när folk är uppkäftiga

# jag gör allt möjligt på min fritid förutom att rida

# jag älskar min kanin

# mitt motto är: lev nt på andras åsikter, skaffa dig egna

# jag ÄLSKAR att kolla på film

# min mamma dog när jag var 9 månader

# jag älskar mina rum

# jag äskar att sova

# jag älskar att handla häst saker & kläder

# jag älskar att röra på mig

# jag stöttar mina vänner

# jag hatar bitchar, bortskämmda skitar, så jäkla löjliga är dom *suck*

# jag hatar folk som klänger på mig

# jag hatar folk som säger att de känner mig men jag känner nt dem..


& varför nt ta en gammal bild på sofie, arne & mejj? ^^
 

aja där var det lite fakta om mig, kanske kmr upp mer någon annan gång. ;pp


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 22 juni 2011 01:06

har precis blivit klar med jossans "nya" header, hon ville att jag skulle lägga upp den här först & sen skicka så är kmr den. ;D


 

iaf bilder från när jossan red kmr imorrn eller senare &

GLÖM NT JOSSANS BLOGG!

Jossan "Flummet" Ekenros

finns på " Emmas Bloggvänner!"


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 19 juni 2011 17:21

här kmr bilderna från brearöd, tog de finaste, säg till om ni vill ha andra:


ribban, snutteplutten & candy:


 

  

 älton & wixen. :D

 

 wixen. :D

   

sara & älton: :D

     jag & hesten. :D


     ASSÅ OMG HAN ÄR SÅ JÄKLA FIN, älskar hans solbränna. (yy´


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 19 juni 2011 15:47

datan hatar bloggplatsen, detta är femte gången jag skriver om detta inlägget.. *suck*


men iaf måndag:

klasskampen...

 

tisdag:

skolavslutning, hade min rosa kläning. :D

åkte ner till faster i åhus & käkade efteråt. :)

skulle haft vattenkrig mä sara på kvällen men vi orkade nt. ;pp


onsdag:

sov redigt länge, typ halv 12. *skönt* ^^

åkte & fotade hästarna vid 5 i sommarhagen.

bilder kmr senare. ;D

SARA HELA resten av DAGEN! C:


torsdag:

gick till wä badet vid 2 mää sara & va där tills de stängde.

träffade emmy & jossan så de följde med hem till sara efteråt.. :D


fredag:

åkte ner till badet igen med sara & josse.

haha btw glömde & skriva att igår så körde vi saning eller konka & det fanns två killar som jossan kände

& sara skulle säga en konka grej så hon sa

- Du får välja mellan att pussa calle eller ja ... vad heter du?

- JAG VÄGRAR !!


ALLA  BAH HAHAHAHA!

AS garva åt det gela dagen, så jäkla kul x´p


igår:

vi skulle rida hem hästarna till stallet för ridläger vid 3 & vid 2 så ringer mia & bH " asså alla kom vid halv 2 så vi hade tänkt & köra ner nu, kan ni komma?" & vi bah

" jaha okej, jodå det kan vi." så jäkla tur att det bah tar 10 min att köra ut..

men vi blev iaf lite små sura + att alla stirrade på oss när vi körde in på gården..

men iaf tog pållen som vanligt, aaså gud han hade verkligen sprickor i hovarna, gick verkligen super sakta så ont han hade , hoppas nu hovslagaren kmr & värker dom innan ridlägret börjar. ://


idag:

åkte ner till mormor & åt på svalövs golf resturang, tog fisch´n chips, gott. ^^

ska kolla på jersey shore & skins ikv


kmr inte att blogga regelbundet nu i sommar, bilder & lite text kmr ifrån vad jag hart gjort lite då & då.


//puss&kram


Av Emma Knutsson - 12 juni 2011 11:52

emma har haft lite dålig uppdatering, kan bero på att jag bah nt orkat sätta mig vid datan & för att movie maker har fackat sig. ;pp


men iaf torsdagen:

gjorde nog nt mycket i skolan. (?)

hade iaf ett oriflame möte på ridskolan, började 5 & slutade 8 & gick väl helt okej.

ska ha ett till möte när ridningen börjar igen.C:


fredag:

städade mest i skolan, slutade vid 2. :)

hem & duscha, fixa sig inför 2 studenter. ^^

frida & martin, grattis! :D

var så himmla trött när jag kom hem så jag la mig direkt. (aa´


igår:

åkte in till stan, shopppa! :DDD

hittade en vit bh, vitt linne, trosor & lite smink. ^^

iaf sen åkte hela familia till Åhus & spelade minigolf, satte 3 hole in 1 men det hjälpte inte för jag kom sist ändå. ;pp

& käkade glass efteråt, blev att kolla på film hela kvällen på sexan..


idaG:

vaknade vid 10, gick upp & satte mig vid datan.

började fixa lite med movie maker, hoppas det ska funka nu. (!)

ska väl ta det lite lungt idag, kanske kolla på när b-laget spelar match. ;)

& får se om jag orkar skriva något senare i veckan. C;



bjuder på bilden. ; D
 

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards