rockiiebooi

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emma Knutsson - 3 januari 2011 14:19

här kommer bilder från träningen som jag sa att jag skulle lägga upp i förra inlägget & ja plus Edington & Chanti:

ridande:

Lydiia & Nelly ( fux med blond man & svans) :D

Desireé & Jocke ( fux både i päls,man svans) :D

Anne & Kino ( svart häst ) :D
Agneta & Rock it ( brun med svart man ) :D

chanti:

                                          

& Edington. ;dd

Av Emma Knutsson - 3 januari 2011 13:22

helgen:

stalljour hela helgen.;))

lördag:

mocka med arne,emma, maria, becka & amanda.;))

lunch blev tommys gudomoligt  goooa spaggeti & köttfärsås. ^^

& ja hästarna skulle ut & springa av sig lite, ponnisarna var busigast som vanligt.;))


söndag:

mocka med emma,basjkorven, emmie & maria.:))

HÄSTARNA skulle ut & vi åt samma lunh som igår. ;pp

& jag fotade lite när dom red & på hästen.:)) ( bilder kommer snart in! )

& hästen har bytt stall plats, står där älvis stog innan, oo ja han verkar trivas väldigt bra.:))

sen hem & lägga sig i badet. c:


IDAG:

vakna vid kvart över 8, typ satte mig vid tv:n, klädde på mig & sen vänta på att bajskorven skulle komma & hämta mig. ;o

sen fixa med hästen & rida.:))

gick verkligen underbart idag, kände att han släppte till i slutet & att han jobbade , kände hur han använde halsmusklerna & benmusklerna :))

så han fick ett knäckebröd som belöning. :dd




  


//Puss&Kram

Ovido - Quiz & Flashcards