rockiiebooi

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma Knutsson - 20 januari 2011 22:32

gårdagen blev väldigt rolig, spanien vann mot egypten & franrike mot tyskland.

bilder finns på min facebook, orkar nt ladda upp här. .-.-'

hah träffade dessan oxå, hon var mkt svår att se eftersom hon satt längst upp med en svart randig grå tröja, typ alla hade mörka färger. ;))
& jag hade en rosa tröja.(yy´ + attjag satt på första raden.
sen köpte pappa två tröjor till mig, tack pappa.:)
men
aja det var gårdagen dags att skriva om denna tosdagen:
skolan, haha vaktis utlöste brandlarmet i skolan mkt bra. ;pp
& vi körde styrketräning på gympan som var jobbigare än vanligt. ;*
när man kom hem så hände nt mkt & vid 20 över 7 var man i stallet.
hesten hade något klegg på sin dörr & jag fick det på min martingal, men det får väl tvättas bort eller nåt.
hoppade snett igenom studs & ett rättuppstånde, hoppade bra & det blev en avramling på rättuppståndet men det gjorde han för det bästa. Språnget efter blev perfekt & vi hoppade studsen säkrare innan så vi är super nöjda med lekitionen. C:
                     
älskade hus. ;dd
//PUSS&KRAM
Ovido - Quiz & Flashcards