rockiiebooi

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Emma Knutsson - 30 januari 2011 21:49

denne söndag:

vaknade vid 8 idag. (yy´

typ kvart i åkte vi & handla lunch.

sen åka till stallet & ha stallis.;pp

när man kom ditt så stog det en sulki (?) som enna skulle köra med bruno tror jag.

började med att fylla på hinkarna överallt & sen mocka.

sen tog jag & emelie hand om att putsa några träns & selen som vi tolkade efter silver med, duktiga små flickor.:dd

skulle varit inf möte idag men det blev nt av.

aja sen var det luch & vi fick brända korvar. -.-' 

men vi klarade oss tills vi skulle rida vid 3.

jag & emelie tänkte gå över cavaetti bommar & räkna galoppsprång med det fick vi nt så det blev vanlig ridning ist.

tommy hade harvat så nu var det mjukare & tyngre men hästen var duktig & la sig rätt i slutet & han kändes väldigt fräsch.C:

han fick 1 struket mått havre efteråt & lite hö.:3

sen fodra & ta in b-ponny hästarna & hem.

åt lite när man vat hemma & duaschade + att jag skrev klart mitt no arbete. (yy´

kl 7 ponnyakuten & 8 no ordinary family.:))

& nu sitter man här igen som vanligt & ska snart sova.


lovade att lägga upp denna bilden, mkt fin.((:


                                    & arne som är en hund, som vi alla älskar. ;pp  

  


//puss&kram

 

Ovido - Quiz & Flashcards