rockiiebooi

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emma Knutsson - 9 november 2010 19:51

lovet har varit skoj.:))

torsdag blev det att rida & ha provspelning för väår tredje film.;pp

sen på fredag så följde jag mää Sara när hon skulle rida, det blev halloewn fest senare så stannade kvar så att man kunde förberade! ;D

& JAG VAR EN SPÖK RYTTARE på spökrundan! ;o

bilder finns på min facebook.:))


aja stalljouren så blev det ponnyridning på förmiddagen & sen på söndag eftermiddag så skulle jag, emellie & jasse rida en skrittrunda runt bäcken rundan. Där älskling var jätte duktig, förutom när Ännie fick damp & bestämmde sig för att  sken gallopera det sista 200 meterna hem & då skulle honey oxå göra det.-.-

men aja fick stopp på han innan asfalten kom, och Wixen orkade nt följa med våra hästar så han stannade typ efter halva vägen. xD


igår så blev det ridning igen & det gick jätte bra, stolt emma.(L)

& nu sitter man &  kollar på fotoalbum från när man var liten.

man var söt på den tiden.(aa´


//Puss&kram :*

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards