rockiiebooi

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emma Knutsson - 21 november 2010 20:46


bah för att alla snackar skit om justin bieer & jag gillar han så lägger jag upp detta! ;pp

Av Emma Knutsson - 21 november 2010 19:10

oekj datan har inte funkat, okej musen då-.-

så fick den vanliga datans mus igår, pappa ska lämna in den gammla..

& i onsdags så hittade jag nt kameran, yeyy! pappa hittade den som tur va..:))

hoppade i torsdags & ja han var duktig pojken.:))

 HAHAHA JAG & JENNIE gjorde skit stora & AS äckliga chokladbollar, fyy fan vad gross!

igår så hade vi gäster! (yy´

&  tävling idag som gick rätt så bra, stannade i 60-70 men hoppade klart hela ruden & han tyckte att det var kul. Sen så tramsade han i L:Dn så jag pallade nt med hans trams, även fast jag typ hoppade 5 gånger så stannade han..-.-

men det går väl bättre nästa gång.:D


tänkt göra en ny header, någon med bra förslag?


& har börjar tröttna på allt folk som går runt och snackar skiit om folk som inte är ett dugg bättre själva, det värsta är att man själv får höra hela historien om varför oxå.

jag fattar nt varför??

någon som kan förklara??


vännen.(L)

  


//Puss&Kram.

Ovido - Quiz & Flashcards