rockiiebooi

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Emma Knutsson - 24 november 2010 17:51

måndes så blev det att rida som vanlig, hästen var lika trött som jag.-.-

& han la sig inte rätt förens i galoppen men man för väl vara nöjd,det har ju gått värre.:))


tisdes så var skola som vanligt & jag fick MVG på so provet.:D

& idrotten var skiit kul, vi körde med trampetsen & man skulle till sist hoppa typ 1,70 cm i luften och hinna göra en volt emellan &  jag var den ända som klarade det. ;d

Konfa sen & lucia träning där jag var bässt på att sjunga! x)


& idag så blev det skola & gympan var bässt! Vi körde styrketräning & det var typ bag jag & Jennie som gjorde det.-.-

sen hem till mig & ha snöbolls krig & spela UNO där jag vann med 4-1!
HAH jag äger dig JENNIE! C:

sen skulle hon till bussen men den var sen? eller så hade den redan gått så vi gick hem till mig igen & kollade på scrubs & hennes mamma hämtade henne. 8D

aja nu sitter man här igen och nördar datan. ;d


jävla äckliga morot, ingen gillar dig! okej?? kan du bah inte fatta??


  


//Puss&Kram.:))

Ovido - Quiz & Flashcards