rockiiebooi

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Emma Knutsson - 29 november 2010 21:54

ponnyridning i söndags!

från 4 till 7. typ vid halv halv 6 så började det snöa as mkt..-.-

så det var sjukt kallt & hästarna fick ha fleccetäcken på sig. Sen när det kom ungar som skulle rida så kändes det som att gå i en snöstorm. Men innan stormen så gick det väldigt bra, kom många barn & hästarna var duktiga.(yy´

har nördat Stockholm International Horse Show hela helgen, sjukt bra. Tycker vi ska åka ditt med ridskolan igen.C:


& idag måndag så mulade jag Jennie Jr. :D

hon blev jätte fin & jag frös .;pp

men hem & byta om & klä om & sen ta bussen till stallet, skit kallt att vänta på bussen & långtråkigt att gå från busshållsplatsen till ridskolan.-.-

men bästa dressyrpasset med han inomhus idag, han la sig rätt, hade riktigt fina & mjuka steg och var ren i galopp med stegen & allt, ingen jävla tretakt rättare sagt.

duktigpålleidagl(L)

& pappa har BESTÄÄLT nya vinter ridstövlar!! :DD


bah lite sur på anne! ! så jäkla trött på henne så det inte är sant, tror hon vet allt om mig & när jag säger hur det känns så bah skit i det då får man till svar...

sen skiter hon i mig resten av lekitionen & när pappa kommer så kan hon börja beröma mig?? Hänger nt ihop..


Gustav från ponnyridningen, sötnos. (aa´


  

//Puss&Kram.


Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards