rockiiebooi

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Emma Knutsson - 26 november 2010 22:21

hoppträningen igår gick inte fullt så bra som man hade hoppats på.


Han tvärvägrade att hoppa studs snett igenom.:// & även om jag drev på så att sporrarna verkligen låg på så gick det nt & när han väl vågade hoppa så var jag nt mää så jag stog som en pinne i sadeln.  Litar nt riktigt på han i studs eftersom han har stannat så mkt och han behöver mitt stöd till 110 % annars hoppar han nt..

aja sen hoppade vi 5 & halvan & det gick skit bra så där känner jag att jag verkligen kan lita på han där & även om vi kom lite fel så hoppade han helt underbart plus att han tyckte att det var roligare. Tror att Tommy märkte det oxå... :D


FREDAG!

blev att va med My! :D (L)

gick en runda runt skolan & jag gjorde den snö ängel & Kollade på någon choklad film, skiit bra iallafall..xd

& ja snacka som vanligt!

 OCH spelade wiii! Skiit jämnt ju, man emma vann. ;pp

love yaa!


  



//Puss&Kram.

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards