rockiiebooi

Alla inlägg den 2 februari 2011

!

Av Emma Knutsson - 2 februari 2011 20:44

ibland undrar man varför man födds, vad man ska göra med livet, att det man gör inte har en anledning, att allt man gör är fel och kan inte göra något utan att pressa sig själv för hårt bara för att man verkligen vill lyckas, även om man lyckats bra så känns det ibland jobbigt.


såhär känner jag väldigt ofta & ibland fattar jag nt varför.

jag vet att jag är bra som jag är men vill ibland vara bättre & därför misslyckas jag ibland.

ibland kan jag gråta över att ett tal eller något jag har gjort som har blivit fel, kan dt bero på dålig självkänsla? själv tror jag nt det, ibland är det nog sant men inte ofta.

ofta känner man sig enam även om hela klassen är i samma rum, även att man vet att det finns folk med större problem eller samma problem.

hoppas någon kan förstå mig.


ville bara lätta på mitt hjärta!

<3


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 2 februari 2011 15:20

vankade samma tid som igår & gick samma tid till skolan.xp

men skolan var väl helt okej, blev klar med matten & han komma en bit på so:on.;))

& gympan var sämst på hela dan, körde skeppsbrot & typ om råkade ta fel väg eller kom i en kö så blev man tagen + att vi hade nt byggt upp banan så bra tyckte jag.

liver går vidare iaf, jennie följde med mig hem efter so:on, haha jennie åt två nutella mockor & hennes tänder blev jätte bruna. xd

aja sen spelade vi lite pingis & sen stack hon hem så jag putsade sommar ridskorna, byte på kaninen & började blogga lite.;))

sen ringde sara & hon slulle säga en sak till mig så jag gick & möte upp henne när hon hade slutat, hem till henne & fixa lite med KRUS grejer sen skulle hon till Maxi & handla & då blev det mkt flummande . C:

sen hem & träna svenksa & skicka no:on.;))

händer nt mkt mer idag.;dd


& glömde säga grattis i går till Sara som blev officiellt foder på älton iår, grattis & nu jävlar ska vi tävla!

<3


  


//puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards