rockiiebooi

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emma Knutsson - 9 februari 2011 20:53

skolan idag ver fantastiskt rolig!

kollade film på so:o & gympan var grymast på hela dagen!

körde lagsaker där man skulle samla poäng & mitt lag vann med 10-7.(yy´

så det var väl skolan det. ;pp

aja vi slutade typ 20 i 2 så jag stack hem, putsade stövlarna, rengjorde vinterskydden & vid 10 över tre klädde jag på mig jogging + en tjock tröja.

Skulle hjälpa Sara med sina sköthästar, Calle & Rimme.

Rimme är världens sötaste lilla shettis, jätte mysig av sig.:))

& Calle är en mkt stor häst. C:

vi mockade, gav mat & tog in dom.

snackade lite & cyklade hem.

sedan göra läxor/plugga, duscha, nörda spotify & har precis ätit en glass. ;pp

haha känner mig jätte flummig. xd

men men emma ska nog sova om en timme eller så. ~~


bild från i somras. ~~





  

 

falska lilla skit, jag som stog upp för dig & detta är tacken för att slåss för dig, att snacka skit?


//puss&kram.



Ovido - Quiz & Flashcards