rockiiebooi

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Emma Knutsson - 17 februari 2011 22:23

typ alla vet att jag har filmat varenda hopplekition under höst terminen

& just nu så har jag varken ork eller vilja att göra

det varje vecka så min fråga är:


ska jag filma varannan vecka eller inte?

behöver verkligen veta vad ni tkr!


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 17 februari 2011 21:49

caffffffffffffffffffeét typ hela dagen, eller ja vi missade nt matten eller no:on men räknade lite i boken på matten & läste svenska boken på no:on. ~~

när jag satt i cafeét så gjorde jag två misslyckanden, 1 fick 3 kafe fläckar på mina byxor på rumpan & längre ner på benet, ;s & typ 5 min efter vi hade stängt skulle danne a & eddie ha te & vi hade nt kokat vatten ,vi fick göra det

men iaf när vattnet var klart så hällde jag direkt i deras koppar

& var lite stressed så jag hällde lite för fort så det skvätte en  skvätt på hans arm & danne han bah aj va fan & började typ hoppa så ja så duktig är jag. (y´

väl hema så gjorde jag nt mkt, satt mig vid tv:n & loggade in på facebook. ;))

& väntade på att pappa skulle komma hem så vi kunde åka till stallet, årsmöte 7 så vi åkte 20 i.

hästen var på mkt bra humör. (yy´

hoppade 5 & halvan, första hoppen kom vi nt rakt & red på 5 galoppsprång ist för 3 men han tvekade nt & byte så det blev rätt mot oxern.

aja men sista hoppet blev perfekt, red på 3 galoppsprång & fick ett mkt fiint språng så jag är nöjd & hesten var glad. C;

men nu är det dags för mig att lägga mig sötnosar. ;))


  


//puss&kram.

Ovido - Quiz & Flashcards