rockiiebooi

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Emma Knutsson - 3 februari 2011 22:09

okej jag är tvungen att skriva ett snabbinlägg om hoppningen.

hoppade sixsak med 4 hinder,2 oxrar,1 kryss & rättuppstående.

helt sjuk glad var han & vi fick ett par riktigt fina språng, dock när vi skulle hoppa nr två första rundan så drar jag ihop händerna & det vissar att jag osäker & det vet pollen oxå så det blev ett stopp. Men det gick helt underbart när vi hoppade om & händerna var rätt & sistaa rundan så hoppade vi galant så jag är mkt nöjd med pojjken.

nu tkr han att det är roligare än någonsin, är framåt, glad & vågar chansa.

även om han ändå behöver mitt stöd så är allt mkt bättre.


älskadehesst.

<3


                      


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 3 februari 2011 16:39

gårdagen var nt den bästa, var helt deppig.

men denna dagen har varit mk bättre.;dd

vaknade vid kvart över 7 som vanligt & stack till skolan vid 10 över 8.;))

skulle börja med verb-läxförhör som gick braoow.

sen göra gympa häftet ist för att ha gympa eftersom daniel var iväg.:pp

stack hem till mig med jennie i typ 1 & en halv timme, åt lite & spela uno. xp

aja sen äta pankakor i maten, ha matte & no. Skulle lämna in no:o  arbete idag

& maria var sjuk ! (yy´

mkt bra..

vi som skulle labborera.-.-'

men men det funkade att läsa hela timmen ist + att vi lyssnade på vår tredje saga för dagen.

haha det hade kommit in 2 andra på svenskan & matten & skulle berätta historier, två av dom var danskar. #

sen hem & göra klart de 22 frågorna på so frågorna.

har bah 13 frågor kvar att göra i helgen + måndag för att klara VG.

ska iväg ikv & rida, hoppas det går bra & att han nt är stel som i måndes.

glömde säga att jag gjorde en reklam sak tills halv 11 igår kväll, om det är någon som vill veta.. ~~


  

bild på de ny putsade stövlarna från igår.;))


//puss&kram.

Ovido - Quiz & Flashcards