rockiiebooi

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Emma Knutsson - 21 februari 2011 22:16

lilla emma vaknade vid halv 10, gjorde nt mkt mer än att kolla lite på tv & käkade halsytabletter.

skulle till Sara vid 12 så jag åt vid halv 12.

haha vi började med att spela halo, körde samma bana som igår, det tog bah 1 timme & en kvart att klara banan som vi körde igår ist för 2 timmar. ;pp

iaf lite efter 2 så började vi med KRUS saker & blev klar & skrev ut två saker.(yy´

saras pappa körde ut oss till stallet vid 3.

hästarna var ute så vi fick ta in dom, men klockan var typ halv 4 när vi tog innan dom & vi skull rida 4. ;s

hästen var underbar idag, pigg & flyttade sig riktigt fiint. (yy´

riktigt fina galoppfattningar + att vi gjorde ett fiint galoppombyte

mkt nöjd över lekitionen & hästen. c:

hostan blev värre efter ridningen , känns fantastiskt. ~~

pappa hämtade mig, kom hem, duschade + äta innan man stack till sara igen.

hah vi spelde ännu mer halo, dock tröttnade vi. -.-'

så vi satte oss vid datan, kollade på ponnyakuten & gamla videor från KristianstasRS´s youtube från förra året.

& nu sitter man hemma & hostar för att halsbränna är det värsta som finns...


saknar tjejkvällarna!

<3


          


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 21 februari 2011 11:00

klockan blev 8 innan jag stack till sara igår. ;s

iaf vi hade skit kul, spelade halo på xbox360.

fatta hur sjukt duktiga vi var, riktigt team work. (yy´

gick hem vid 11.


måndagen:

vaknade vi halv 10 & gick upp, gav kaninen mat & satt  mig vid tv:n.

har gjort det i typ en timme nu + att jag har käkat halstabletter.

ska hem till sara efter lunch & fixa KRUS saker.:))
& hennes pappa ska skjutsa oss ut till ridningen vid 3 så jag tar med mig kläder hem till henne.
hoppas nt hästen går nu när det är ridläger. ~~
skriver kanske ett inlägg ikv.
de fiinaste unghästarna, edington & bessy. c:
  
//puss&kram 
Ovido - Quiz & Flashcards