rockiiebooi

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Emma Knutsson - 20 februari 2011 10:57

helgen:

lördag:

vaknade vid 10 & åkte till farmor vid halv 11 för att hjälpa henne med att bära in pellets, fick vofflor efteråt. c:

sen hade my ringt när jag kom hem & hon ville att vi skulle va sa jag stack hem till henne, blev att kolla på film, fota med hennes sytemkamera & snacka lite. ;pp

sen hem, äta & kolla på melodifestivlen & sova. ~~


todayyy:

Sara hade ringt typ vid 11 vi freddags (?) & hon typ undrade om vi kunde va idag så jag ska till henne sen någon gång & spela halo & fixa lite annat mög. xp

ska iaf kolla på ponnyakuten & no ordinary family ikv

& ja jag har fått hals ont, hade det igår oxå, toppen.

kan typ nt snacka låter som någon människa som nt kan hålla tonerna. ;dd

aja nu sk jag ta så många strepsils som möjlig så jag blir frisk igen.


  


//puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards