rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

today its thursday. xd

Av Emma Knutsson - 17 februari 2011 21:49

caffffffffffffffffffeét typ hela dagen, eller ja vi missade nt matten eller no:on men räknade lite i boken på matten & läste svenska boken på no:on. ~~

när jag satt i cafeét så gjorde jag två misslyckanden, 1 fick 3 kafe fläckar på mina byxor på rumpan & längre ner på benet, ;s & typ 5 min efter vi hade stängt skulle danne a & eddie ha te & vi hade nt kokat vatten ,vi fick göra det

men iaf när vattnet var klart så hällde jag direkt i deras koppar

& var lite stressed så jag hällde lite för fort så det skvätte en  skvätt på hans arm & danne han bah aj va fan & började typ hoppa så ja så duktig är jag. (y´

väl hema så gjorde jag nt mkt, satt mig vid tv:n & loggade in på facebook. ;))

& väntade på att pappa skulle komma hem så vi kunde åka till stallet, årsmöte 7 så vi åkte 20 i.

hästen var på mkt bra humör. (yy´

hoppade 5 & halvan, första hoppen kom vi nt rakt & red på 5 galoppsprång ist för 3 men han tvekade nt & byte så det blev rätt mot oxern.

aja men sista hoppet blev perfekt, red på 3 galoppsprång & fick ett mkt fiint språng så jag är nöjd & hesten var glad. C;

men nu är det dags för mig att lägga mig sötnosar. ;))


  


//puss&kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Ovido - Quiz & Flashcards