rockiiebooi

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma Knutsson - 3 april 2011 16:36

från igår. ;pp

var först & provade moppe hjälm, beställde en rosa som jag hade hittat förra året. ;))

sen åkte vi till stablestore & valde ett schabrak där de skulle bordera in mitt namn på som vi skulle hämtat samma dag men vi han nt. C; (yy´

sen kolla lite på juniorlaget när de spelade mot åhus + att jag fotade lite. :dd

sen hem till egon & fira hans födelsedag.

när vi var hemma så stack jag till sara, hahahahah hon hade precis skurit sig när jag kom in på kniven

asså SHIIT hon är så himmla klantig. xp

så typsikt henne

iaf hon skulle uppr fingret med plåstret i typ några minuter men hon häll det uppe i typ en halv timme bah för att han trodde typ att fingret skulle åka av eller nåt om hon släppte ner det. -.-

men aa sara är som hon e iaf. :pp

sen spelade vi halo & kollade på tv hela kvällen tills jag skulle hem. ~~


& IDAG:

så hämtade vi schabraket. :DD

blev jätte fiint (yy´

& sen så åkte vi till växthuset för att köpa blommor att plantera om lite här & var.

planterade om min lilla kruka "skottis"( det är en liten skotkärra) med lite påskblommor. ;pp

sen kom christel & hälsade på så vi snackade lite & åt lite glass med bananer i & kola/choklad sås.

& nu så sitter jag vid datan igen, blir väl att kolla på ponnyakuten & jersey shore ikv. ^^


glöm nt tävlingen ( inlägget som är under detta )! :D


Schabraket:


       


 

//puss&kram

Av Emma Knutsson - 3 april 2011 12:07

okej nu är det såhär attt jag har börjat tröttna på min header så jag anorndar en liten tävling på bloggen.


Du som vill får göra en en ny header till mig och skicka senast den 30 april 2011.


Headern ska innehålla:

~ Mitt namn & efternamn  + hästens namn eller bara hästen.

~ En bild på mig + antignen två när jag rider ( hopp & dressyr ), bara hästen & jag

 eller en ensam bild på hästen med öronen framåt.

~ Rätt så stor, ska täcka hela överdelen på bloggen

~ Någon sorts text som har med vänner att göra ( ex. vännerna betyder ).


Du som inte har några bilder kontakta mig!


Du som kommer vinna kommer jag att reklmera i en månad i varje inlägg i en månad + att jag lägger upp vinnar bilden.


Kontakta mig via sms, facobook, hotmail, komentera på bloggen osv.. om du har några frågor om tävlingen.


 


hotmail: pink-krstd@hotmail.com


Lycka till! ;D


//puss&kram







Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards