rockiiebooi

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Emma Knutsson - 21 april 2011 22:40

idag:

gick väl rätt så bra , hoppade huset.

var nt alls taggad för att hoppa så jag red nt med benen på första hindret.

hästen var dock taggad till 110 % så han gjorde mig taggad (?)

iaf så när jag kom på nr 2-5 så stasade han & ja skönt nu att han tkr att det är super kul att hoppa & att han vågar att hoppa självsäkert med bara lite stöd från mig. :*)

dock blev jag lite sur på mig själv när vi hoppade 3:an som var en oxer.

asså jag red som skulle på rättuppstånden & på kombintionen men eftersom jag vet att han brukar hoppa oxrar utan att jag knappt behöver driva så gjorde jag såklart inte det & han stannade.

hoppade det igen där jag drev som jag skule..

men det var mitt fel & emma är stolt över hur långt vi har kommit från när jag började på han för 2 år sen. ~~


rocky, jag älskar dig.

<3



   

Av Emma Knutsson - 21 april 2011 09:58

hello babes. ;*

skriver från i tisdes:

åkte vid 9 till domkyrkan i lund, va där i 3 timmar tror jag

åkte sen till NOVA LUND! :D

hittade nt klänningen som jag ska ha på konfan. -.-

men hittade mkt annat bra & ha, orkar nt rabbla upp allt.

blev iaf att äta på mc & vi syack hem vid halv 4. :))


igååår:

gjorde nt mkt på förmiddagen, skulle fixa till påskfesten typ hela dagen.

så sara & jag stack vid lite i 2.

mia hade ju nt handlat så vi fick börja med det, vi var kvicka tog bah typ 45 min. ;pp

men iaf sen hem till stallet & duka & sätta uåå pynt & fixa till lekarna.

barnen kom vid halv 6 & de fick börja med att leka tills matenvar klar.

så när det åt så började jag & sara med att sätta upp fångarna på fortet, eftersom det bah var jag & sara så fick vi jobba 110 % hela tiden men det blev iaf klart i tid.

hade blivit glad om vi hade varit fler som hjälpte till på kalaset.

men ey emma & sara är ett bra team. ;D

iaf barnen tyckte om fångarna på fortet & de var väldigt duktiga, hela högen. (yy´

iaf barnen fick  efträtten efter fångarna på fortet & sen fick de leta efter deras påsk ägg eftersom de hade vunnit ledtrådar får varje sak de klarade på fångarna på fortet. ^^

sen skulle de åka hem så det var bah att städa & köra hem.


idag:

vaknade vid 9 så började med att kolla på tv & sen ut & sola.

haha kom på att jag kan sitta med datan ute så nu sitter jag här & skriver mitt inlägg. ;dd

blir att rida vid 3  &sara vid 2 så vi kör ut lite i 1.

bey bey nu ska emma forsätta sola. (yy´



 


 


Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards