rockiiebooi

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Emma Knutsson - 8 april 2011 17:39

var i osby igår för att ta moppe körkort!

riktigt skoj, ett teoripass & kör pass på förmiddagn & eftermiddagen. ;)

& ja sen prov förstås. ;pp

körde första gången mellan koner & sen att man skulle köra fort ett par koner & sedan släppa gasen & stanna mjukt & sen börja om igen.. ;dd

sen ut & köra i byn på efter middagen. ^^

iaf klarade det & jag & jennie hade tänkt köra till konsum på onsdag om trafikskolan har skickat förarbeviset! C:


& ja hoppade hästen oxå. ((:

hoppade six sak med 4 hinder, hoppade kanske 70 cm.

men nu är han verkligen säker igen i hoppningen & eftersom detta är andra lekitionen som han verkligen har självfötroendet igen så ville jag nt hoppade högre eftersom jag nt vill stressa fram.

så vi tar det sakta men säkert så det nt sabbas igen.

& ja snoret från mulen var borta, hostade bah lite på framridningen. (yy ´


FREEEEEEEEEEEEEEEEEDAG:

är det idag. ;pp

iaf skolan var det inget specilet mer än gympan & slöjden.

har kommit halvägs på bilen & vi körde badminton på gympan. #

kollade lite på tv när jag kom hem, blir att ladda ner en låt till jennie & sticka till sara efter mat. ;))


skriver nog nt på hela helgen eftersom jag har kalas, blir kanske att jag lägger ut lite bilder på det jag har fått. ~~


 


//puss&kram babes. ;*

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards