rockiiebooi

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Emma Knutsson - 5 april 2011 21:13

jahops igår var det måndag :

 i skolan hände det  verkligen inget roligt. ;pp

hästen  gick som vanligt. -.-

blev lite små sur när de skulle galoppera så lyfta han nt riktigt upp sig utan blev rätt så stor framåt lutning + att han var seg, så " himmla skönt det kommer att bli att sitta på han sen?"..

sen när jag skulle tränsa om han så märke jag att han var förkyld igen.. ://

wiie..

men iaf när jag skulle sitta upp så var han stel i båda sidorna & seg.

sen för at han var förkyld som tog det längre tid än vanligt dock var han väldigt obekväm i arbetstraven & i början av galoppen i ena varvet.

sen när vi galopperarde i andra varvet blev det mkt bättre & det blev bekvämt att sitta på han. (yy´

körde mkt med volter, fram & bakdelsvändningar med galopp direkt efter & några skänkelvikningar.

aja skönt att han blev som vanligt mot slutet  iaf. ;dd

efteråt blev det att tvätta hela mulen på hästen & så var det KRUS möte. ^^


ONSDAAAAAG: xp

är det idag.

skolan var inget specielt mer än att vi fick tbx vårt so prov, VG. :)

& ja bild ggr, mkt skoj. C:

pluggade lite på tyskan & moppe provet innan utvecklings samtalet

som gick helt okej, sa inget specilet..

sen hem, äta & planera för kalaset i helgen eftersom


JAG FYLLER 15 IMORRN! ;DDD


så nu ska jag väl bah nörda datan en stund innan jag ska gå & lägga mig. ~~


//puss&kram


Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards