rockiiebooi

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Emma Knutsson - 26 april 2011 19:30

ibland. ;dd

har nt orkat att lägga ut något men här kommer fredag + helgen:

fredag:

det ända jag kmr ihåg är att jag var på tjejkväll hos Sofie Olsson. ;D

käkade grillspätt & mkt godis & fluuuuuuuuuuuuuuuumade som satan: :D


lördag:

mocka där det hade stått hästar, typ bah på loggen + fylla vpå vatten.

åt lite frukost vid 10 & vid 11 så tog vi in hätarna & red ut en sväng, skrittade bara.

han var verkligen hel taggad, ville nt vänta på alla andra. ;pp

red iaf i ridhuset, kändes helt underbart att få lösgöra han eftersom jag nt red i tisdes.

gick verkligen super, tog lite extra lite längre tid än vanligt eftersom han bara hade gått i torsdes med mig men kom redigt bra i traven, släppte till & jobbade på riktigt bra & sen i galoppen så hade han redigt fina steg & det kändes som vi flög fram.

han var verkligen samarbets vilg. (yy´


& söndagen:

var det inprincip den samma med mockning & sånt.

red en lång runda, red lite på A3 upp på bäckenrundan in på inudstri & hem.

blev lite trav & galopp på bäcken rundan.

jobbade på i traven, var riktigt mjuk & sen galoppen likadant

helt awesoooooooome så himmla mysigt var det & ja hästen njöt av det oxå. :dd

& sen köra hem med moppen & sara för att ta det lungt. ;pp

& ja plugga. ;)


måndes:

hände nt mkt, körde till stallet vid 10 över 10 & red vid 11.

var verkligen tungt att rida därute men både hästen & jag jobbade på & gjorde vårt bästa.

galoppen så kände jagverkligen hur han bärde sig själv riktigt bra. (yy´

men iaf tvättade mina benskydd & fixade lite annat innan jag körde hem.

duschade & gjorde vid mig  eftersom kusinerna skulle firas.

GRATTIS LINNEA & AGNES! :D

& ja på kvällen blev det att plugga & kolla på tv. C:


IDAG:

skola, roligast var bilden, emma & jennie är awesome på att ha ideér! :D

& vi började med ett nytt kapitel i matten oxå.

åkte till konfan sen & ja blev att förberade för konfirmationen. ^^

& nu så har jag pluggat & ska tvätta min stall/moppe/extra skor så dom är "rena".

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


Pållen. ;dd

 

Lite när anne longerar & när folket rider. ;)

               

Bessi! :D

 

Maria & Edington. :*)

 

De små skitungarna. ;)

 

Hästen fäller så jag får typ rengöra det efter varje pass. ~~

Efter:

 

Före:

   

My fkn best friend! x´p

Lite andra bilder jag tog:

         

Uteritten i lördags! :D

       

OMG! JAG ÄLSKAR EMELIES NYA TRÄNS! *DÖR*

Letar efter ett brunt pannband med typ såna stenar på. *:D*

 

Sist men nt minst så kmr tjejkvällen! :D

Dessan:

 

Sofie & Indus:

 Sofie & Hippie:

   

Sofie & Matilda. :*)

  

Meee: ;pp

 

Soffans rum:

   

Soffan: C:

  
//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards