rockiiebooi

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Emma Knutsson - 14 april 2011 17:38

asså gud va gott det va med chkolad fontänen igår. ^^

doppade det i marschmallows & jordgubbar. ;*

iaf kommer bilder längre ner i inlägget..


& jag dagen:

skola som vanligt, två prov.

ett i svenska & i matte, kändes faktsikt väldigt bra förengågns skull. ;pp

& vi fick disikera ett gris hjärta på no:on, fett äckligt!

men kul var det. :DD

jaja kollade lite på tv när jag kom hem, satte mig vid datan & ladda över bilderna..

sen händer det nog nt mer ikv mer än ridningen & att jag måste fylla på oljan på moppen. (yy ´


btw hade tänkt att göra en sån där grej som vissa har på sina bloggar där dett typ står:

" // Linn Holm"

längst ner i varje inlägg..

iaf tänker lägga ut lite alternativ som ni kan få rösta på om ni vill & om ni vill göra en till mig så gör det ingeting bah ni skickar den isf. ;))


får se om jag skriver något om träningen eller om jag änns orkar..


                              


 

//puss&kram

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards