rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

ehha..

Av Emma Knutsson - 21 april 2011 09:58

hello babes. ;*

skriver från i tisdes:

åkte vid 9 till domkyrkan i lund, va där i 3 timmar tror jag

åkte sen till NOVA LUND! :D

hittade nt klänningen som jag ska ha på konfan. -.-

men hittade mkt annat bra & ha, orkar nt rabbla upp allt.

blev iaf att äta på mc & vi syack hem vid halv 4. :))


igååår:

gjorde nt mkt på förmiddagen, skulle fixa till påskfesten typ hela dagen.

så sara & jag stack vid lite i 2.

mia hade ju nt handlat så vi fick börja med det, vi var kvicka tog bah typ 45 min. ;pp

men iaf sen hem till stallet & duka & sätta uåå pynt & fixa till lekarna.

barnen kom vid halv 6 & de fick börja med att leka tills matenvar klar.

så när det åt så började jag & sara med att sätta upp fångarna på fortet, eftersom det bah var jag & sara så fick vi jobba 110 % hela tiden men det blev iaf klart i tid.

hade blivit glad om vi hade varit fler som hjälpte till på kalaset.

men ey emma & sara är ett bra team. ;D

iaf barnen tyckte om fångarna på fortet & de var väldigt duktiga, hela högen. (yy´

iaf barnen fick  efträtten efter fångarna på fortet & sen fick de leta efter deras påsk ägg eftersom de hade vunnit ledtrådar får varje sak de klarade på fångarna på fortet. ^^

sen skulle de åka hem så det var bah att städa & köra hem.


idag:

vaknade vid 9 så började med att kolla på tv & sen ut & sola.

haha kom på att jag kan sitta med datan ute så nu sitter jag här & skriver mitt inlägg. ;dd

blir att rida vid 3  &sara vid 2 så vi kör ut lite i 1.

bey bey nu ska emma forsätta sola. (yy´



 


 


 
 
Ingen bild

amanda / änni

22 april 2011 10:06

hej :)
duy får kollan min blogg med den är amandabestt.bloggplatsen.se

och vad fim den var!!

Emma Knutsson

29 april 2011 16:19

tacck. :D
& jag ska kolla din blogg sen när jag hinner.:)

 
Ingen bild

Amanda

9 maj 2011 19:42

okey tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards