rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

yey jossan är en rolig prick. xp

Av Emma Knutsson - 18 februari 2011 18:18

cafeét hel dan igen, gjorde klart hkk provet på morgonen.

när jag kom tbx så hade vi typ sålt två eller tre låder med choladbollar. ;o

helt sjukt mkt. ;))

satt där till 1 & sen blev det slöjd, forsatte på min fiina bil. (yy´

sista gången innan lovet + praon.

när vi hade slutat så gick jag hem en liten stund & sen direkt till öllsjöskolan för att träffa Jossan.  c:

så ja vi åkte in till stan tsm, handlade Saras födelsedags present + lite till mig själv.
haha vi tog jätte fiina foton tsm,tog typ på alla skyltarna till typ alla affärerna & på ankorna . ;pp
aja på vägen hem så snackde vi bah killar ist för hästar & ja det var lite gulligt ;))
ska snart äta & sen bah mysa hela kvällen så emma is da shiit bah så alla vet. (AA´
  
//puss&kram
 
 
Ingen bild

jossan

18 februari 2011 20:01

Haha, riktigt kul va de! vi hade tur som inte blev uppätna av ankorna:) Ska bli kul o träffa "du vet vem":D<3

Emma Knutsson

20 februari 2011 10:48

haha aa ankorna bah kom helt plötsligt, men oww tänk då hade vi blivit ankskit. xp
& aa det ska bli kul & träffa du vet vem.C:

 
jossan

jossan

20 februari 2011 18:21

nej usch, sicken bild!

http://jozzanspolle.blogg.se

Emma Knutsson

21 februari 2011 10:59

söt on nåt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Ovido - Quiz & Flashcards