rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

mmm..

Av Emma Knutsson - 13 april 2011 16:54

tänkte berätta kvickt om helgen & ja måndag + tisadag:


helgen:

firade mig hela helgen, fick en massa pressenter & jag lägger ut bilder från kalaset längre ner i bloggen.

söndagen blev det rykttävling & ja thilda fick ersätta mig som domare. ;pp

men iaf tävlingen blev lyckad & deltagarna tyckte det va kul. ;))


måndag:

kollade typ på film hela dagen. (yy´

cyklade till stallet med sara, själva ridnigen gick helt okej

han var seg, stel så tog det ända tills galoppen för att få helt uppmjukad

men men anne trodde det berodde på att han tappar vinterpälsen & att det är ny årstiden.

efter ridnigaen blev det att tvätta mulen men salt vatten igen, femte gången typ. -.-

hoppas han blir bättre under veckan. :)


tisdag:

bild typ hela dagen. (yy´

Showen på kvällen, riktigt bra var det. :D

sen var väl kl 9 när vi var hemma så blev bah att ta det lite lungt innan man skulle sova.


TODDDAY:

kolla på film på so & tyskan, körde en tips runda på tyskan oxå..

sen blev det lite bollsporter på idrotten.

iaf jennie följde med mig hem, körde till konsum & handlade en risifrutti + att vi gick en runda innan hon stack typ 10 i 5.


ikv blir det att testa den nya choklad fontänen & äta kina mat! ^^


MOPPEN! :D

   

KUSINERNA! :D

   

PRESSENTSERNA! :D

 

BORDS DUKNINGEN! ;pp

     


 

//puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards