rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

tävlings helgen & dagen...

Av Emma Knutsson - 18 april 2011 19:59

var & gjorde vid hästen i lördas, knoppade nt utan sattte bara i päls/svans glans & typ gjorde han ren.

hände nt så mkt mer på lördagen tror jag? ~~


söndag:

programet gick väl nt så bra enligt mig, jag orkade nt driva fram för att jag var helt lame i båda min ben & orkade därför nt driva som jag behövde.

klarade hela programmet utan konstigheter fick 184 poäng & fick beröm från de flesta föräldrarna att det såg fint ut så man kan säga att det var nt fel på hästen utan det var mig det var fel på.

men det kan ju nt gå som bäst varje gång. ;dd

men iaf när tävlingarna var slut så stannade jag en stund & fotade hästen lite innan pappa kom & hämtade mig.

hände nt mkt mer än att jag kollade på ponnyakuten & jersey shore innan jag la mig vad 11.


IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAG
:

vaknade jag vid 10. (yy´

tog det lungt innan jag stack till sara.

gjorde nt mkt hemma hos sara

var typ ute & gick en runda, spela wii, ute igen & ja snacka mkt. ;))

stack till stallet vid halv 6 med moppen.

haha sara var jätte nervös innan vi skulle göra men hon tyckte att det var roligt när vi väl satt på moppen. xp

& jag ska skjutsa henne till påskfesten & stalljouren. ^^

men iaf skulle ha ett litet möte om påskfesten, tog ca en timme & vi var klara vid 7.

hem, käka, damsuga mina rum, byta på kaninen & ja nu sitter jag här igen.


blir väl tv:n ikv & till nova lund i morgnon vid 9 tiden.

seeees. ~~


           


//puss&kram

 
 
Essie

Essie

19 april 2011 21:18

Alltså att du ens vågar vara med på tävlingar. Det som e såå läskigt :O

http://essiepessiepoos.blogg.se

Emma Knutsson

20 april 2011 22:02

haha. xp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards