rockiiebooi

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

alltså..

Av Emma Knutsson - 29 april 2011 16:23

börjar från igår:

fick reda på no provet & matte provet, mvg i no:on & g i matten. :D

hände nt mkt mer som jag kmr  ihåg.

började skriva rent mitt engelska arbete, kom halvvägs innan jag körde till stallet.

hoppade lite blandat, började med att hoppa rättuppståendet ( nr 1) två ggr, sen kombintaionen ( nr 4 & 5 ) 2 ggr & sist hoppade vi hela banan.

gick verkligen super, var väldigt taggad tsm mää hästen.

hoppade riktigt bra & tog redgit fiina språng tsm. :*)

känns verkligen bra eftersom det nt gick bra förra gången..

dock så tryckte han ut bogen väldigt mkt så han blev sne så jag kunde nt se avståndet så bra på nr 1 så det blev ett stop men vi kom över det även fast vi tog ner bak bommen & ingen tvekan alls..

sen när vi kom in så stog bisse i min box så jag fick ställa mig i ältons & sen ge han havre.

körde nt hem förens jag hade släppt ut honom efter han hade ätit upp. ;dd

& sen var det bah att skriva klart engelskan & skicka till anna.

blev klar ca halv 12. C:


idag:

skooooolA! ;dd

körde typ styrke träning på gympan,prat övningar på engelskan & jag fortsatte på min bil. ^^

blir att åka till genarp för att fira kusin maja sen när pappa kmr hem.

ska ha gästerna imorrn på valborg...

får se om jag orkar skriva på söndag. :)

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!


 


/puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2014 19:25


   

Av Emma Knutsson - 25 september 2011 14:47

okej nu har jag bestämmt mig hur det ska bli med denna bloggen. blir att ha denna som extra in case if dena andra läggs ner. :) men ni kan följa mig & rocky på: www.klabbarpsmupparna.bloggplatsen.se   :D //puss&kram ...

:/

Av Emma Knutsson - 1 september 2011 23:17

vet nt om jag ska lägga ner bloggen helt eller bah ta en stor blogg paus tills jag får tbx mitt intresse.:/ känner att man måste uppdatera ca 2-3 ggr i veckan för att det ska bli roligt att läsa. & jag har ju hästen på den andra & orkar liksom nt...

:)

Av Emma Knutsson - 20 augusti 2011 17:51


hoppade två studs & gick över cavaletti på träningen i torsedes. gick verkligen super! ^^ lyfta bra i cavalettin & hoppade oxå bra i serien.. :*) kom dock lite fel de två gånger när vi hade höjt men kom rätt en sista gång & jag var nöjd. :D b...

Av Emma Knutsson - 18 augusti 2011 16:00

gjorde nt mkt igår innan jag & sara stack till stallet vid 4. ^^ sara tränade Natural Horsemanship med älton & jag stog mest & pussade på hesten. ;pp nä men han har flyttat igen. (yy´ står i gamla jocke stallet/privat stallet, hoopas vi slipper...

Presentation


Emma här.;)

bara att komentera om det är nåt.:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästdagboken. :)

Emmas bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards