rockiiebooi

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Knutsson - 5 maj 2011 15:51

onsdag:

skolan ver helt okej, gjorde chokladbollar på tyskan. ^^

&&&&&& åkte till stan för att köpa konfa klänningen, provde en klänningen till som var beige men det blev den röda.

lägger kanske in bild sen..


& idag:

skolan var rätt så roligt, körde klackabakcs rundan & ja klarade första varvet sen fick jag håll det andra men asså hållen verkligen knep mig i sidan . .-.-

super,  typsikt mig...

men iaf gjorde mitt & jennie hus på no:on, ett mkt bra hus mkr det att bli..;D

& väntade med jennie innan bussen gick till "landet".

sitter hemma hos SARA just nu, blir att träna ikv.^^


seeees


 


//puss&kram

Av Emma Knutsson - 3 maj 2011 17:09

okej, idag är det tisdag:

skola var hel tråkig, bilden var nog sämst & vi fick matte läxa att vara klar med kapitlet som vi började på förra veckan..

åkte till stan efter skola, provade en konfa klänning, ska egentligen beställa den idag men har blivit osäker på vilken färg jag ska ha, lägger kanske ut den senare..

köpte ett par tights & åkte hem.

gjorde klar matten, gjorde 3 blod - och hjärtsjukdomar & kan tyskan tills imorrn. (yy´

får se vad jag hittar på ikv, tar det nog lungt I guess. ~~


 

//puss&kram

Av Emma Knutsson - 2 maj 2011 21:07

orkat nt skriva något långt om denna måndagen:

skola som vanligt inget specielt.

kom hem & sätte mig vid datan för att fixa med hotmailen, fixade det nästen innan jag stack..

körde ut vid 5, sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kallt att köra. ;s

han gick som vanligt. -.-

var stel i båda sidorna, blev mkt bättre mot slutet då han var mjuk & lyssnade riktigt bra.

körde mycket på volterna, bakdelsvändningar & gjorde förvänd galopp snett igenom + halvt igenom.

möte direkt efter, pratade nt så mkt eller jo tog upp de som står på dagordningar & på övrigt så kom mina & saras ideér fram som vanligt .;dd

var klara redan vid kvart i 8. ;o

lika kallt att köra ut som hem..

men iaf duschade när jah kom hem, fixade det sista hem hotmailen, hoppas att det fixar sig nu. ://


men blir att skriva protokollet & skicka till mia när jag är klar här. ;)


           

//puss&kram

Av Emma Knutsson - 1 maj 2011 18:07

hade gäster igår som var helt okej, åt innan vi stack ner till bålet.

ringde my efter ett tag, möte henne hemma hos mig.

gjorde nt mkt mer än att ta en messa vinnar grjs lotter. ;pp

emma ville åka karusell men det bille nt my.. :)

men iaf skulle vara hemma vid 9. -.-

& jag vann en stor hjärt nalle. :D

helt awesome, blev skit glaaa. ^^


& idaaag:

va på gudstjänst vid 11.

cyklade hem lite i 12, byte om till joggoing & sjö stjärnans hudtröja.

hämtade sara & åkte sedan till stallet eftersom det var kalas som började 1 & slutade 4.

lägger upp lite foton.

plugga lite när jag kom + att jag duschade.

skulle se msn funkade idag, men nej.

*suck*

står att " ditt konto är spärrat. Gör detta för att se om det är du som använder hotmailen & blablabla......."

asså sen skulle man skicka en verifierings kod & den ska skickas till din kontakt person som är min pappas tredje hotmail som han nt har använt på typ 4 år så fur faaaan ska jag kunna få den koden om pappa nt använder/ den finns nt OCH man kan nt byta vem man ska skicka den till.....


ikv blir det ponnyakuten & jersey shore...

seeeeeeeeeeeeees. ~~


HJÄRTAT! :D

   

KALSET! :D

                                 

//puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards